משרה מס': 25827
דרוש/ה איש/אשת IT לחברה מובילה בחדרה !
שרון
מלאה
תיאור משרה:
לחברה מובילה בחדרה דרוש איש IT , העבודה כוללת תמיכה מרחוק וכן יציאה לשטח לטיפול
בתקלות והגדרות.
נדרש ניסיון קודם כאיש IT ,
תנאים טובים למתאימים, המשרה כוללת רכב

דרישות משרה:
ניסיון של שנה לפחות .
אנגלית ברמה טובה.

משרות דומות
איש/ת IT לחברת ייעוץ מובילה
לחברת מעולה בתחום הייעוץ העסקי, דרוש/ה איש/ת IT , העבודה בעיקר מול לקוחות עסקיים של החברה בחו"ל, משרה מעניינת מאוד , נדרשת נכונות לנסיעות לחו"ל לאתרי הלקוחות . ידע וניסיון קודם חובה, ניתן גם ניסיון צבאי. שכר מצוין ותנאים מעולים למתאימים....
איש/ת helpdesk
לחברת אונליין מעולה דרוש/ה איש הלפדסק מנוסה, ניסיון והבנה בתחום המוקדים בטלפוניים - יתרון גדול. ניסיון וידע בשרתי וינדוס ומערכות הפעלה, מייל, טלפוניה. ...
למפעל מוביל בדרום דרוש/ה איש IT
- תמיכה טכנית כולל תמיכה בלקוחות - פתרון בעיות בעמדות עבודה ובטלפונים ניידים - עזרה בהגדרת לקוחות ברשת - אבחון תקלות - תמיכה ב OFFICE – MS - תמיכה ב OUTLOOK - תמיכה במכשירים סלולאריים ובציוד קצה עבודה מול מוקדי שירות של ספקי תוכנה וציוד תנאים מעולים + ארוחות ורכב צמוד...
Technical Support Tier 3
Tier 3 Technical Support is our expert-level support team, responsible for handling a variety of our customers’ most complex technical issues. It is the highest technical authority, and escalation point, and comprises a select team of individuals who maintain a close, up-to-date, expertise in Elementor’s technology, tools, infrastructure, code, and design. The Tier 3 Technical Support Agent is highly skilled and proficient with different front & back-end technologies and is able to perform an in-depth analysis of complex and diverse technical issues and communicate the process in a clear and concise manner, in English....
איש/אשת תמיכה דובר/ערבית
לחברת תוכנה ופיתוח בינלאומית מובילה, דרוש/ה איש תמיכה בענן דובר/ת ערבית שפת אם. משרה גמישה, תנאים מעולים, עבודה בסביבה מהממת. The T2 agent is Elementor’s first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues. The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools....
דרוש/ה איש/אשת Help-Desk לחברה מעולה בחיפה!
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה איש/ת HELP DESK למשרה מלאה! התפקיד כולל: -תמיכה טכנית למשתמשים -מענה לקריאות שרות -תמיכה באפליקציות ייעודיות ושליטה מרחוק **תנאים מעולים יינתנו למתאימים/ות**...
איש/ת HELP DESK
לחברת אונליין מובילה במרכז תלא אביב דרוש/ה HELP DESK. התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי למאות משתמשים בנושא, מערכות הפעלה, office, Email, מדפסות, טלפונייה, תקלות תוכנה וחומרה ועוד. נכונות לעבודה בסופי שבוע וחגים במידת הצורך. ...
sales account manager
for an international succseful company - sales account manager is needed Secure short and long-term profitable sales through proactive business development based on fundamental understanding of the customers’ business, operations and objectives. Actively manage internal resources to deliver efficient and effective end to end solutions allowing seamless transition from sales to operations...
מנהל/ת צוות IT
לחברה גלובאלית, הפועלת בתחום הOnline Trading בעיקר בשוק הערבי העולמי ומחזיקה ברישיון מקומי . החברה נמצאת בגדילה מתמדת ומחפשת אחר מנהל IT שיהיה אחראי על ניהול צוות של 2 תומכים, תחזוקה יומיות של פעילות ה IT בחברה, יצירת סנכרון, עדכון ודיווח בתחום בין המשרדים של החברה בכ- 3 אתרים בחו"ל. המועמד האידיאלי יהיה בעל מיומנויות רחבה של ניהול מערכות, תחזוק השרתים ותמיכה ברשת, אינטגרציה של מערכות מידע, וכן מענה למחלקת התמיכה בכל בעיה פנימית המתעוררת על בסיס יומי, אחריות מלאה לאחזקה ולשדרוג של מערכות פנימיות על בסיס טכנולוגיות חדשות. ...