משרה מס': 14006
מנהל/ת משרד לחברה מובילה בתל אביב!
מרכז-גוש דן
מלאה
תיאור משרה:
לחברת השקעות מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד
מנהלת המשרד משמשת כפונקציה מרכזית בכל פעילות הקבוצה וכאשת הקשר ראשית מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. התפקיד כולל אחריות מלאה על כל הנושאים האדמיניסטרטיביים במשרד גם בעבודה מול המנכ"ל וגם בעבודה שוטפת מול כל העובדים האחרים. המשרה מוגדרת כמשרת אמון, נדרשת רמת אחריות גבוהה מאוד, דיסקרטיות, יכולת עבודה בריבוי משימות, שירותיות, יסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ויכולת תעדוף משימות. התפקיד מוגדר כתפקיד רוחבי, מנהלת המשרד תפעל במספר תחומים במקביל, חלקם שוטפים אדמיניסטרטיביים וחלקם מורכבים.
העבודה מתנהלת באופן שוטף בעברית ובאנגלית, לרבות שיח ותכתובות שוטפות באנגלית.
תנאים מעולים למתאימים/ות

דרישות משרה:
ניסיון כמנהל/ת משרד- חובה
ניסיון ושליטה מוחלטת שיישומי אופיס, לרבות הכנת מצגות ודוחות.
שליטה מעולה בניהול יומנים.
דינמיות, אסרטיביות , שירותיות .
שליטה מצוינת בשפה האנגלית.

משרות דומות
Office Manager & HR Operations (Temp Position)
We are looking for an energetic and positive Office Manager & HR Operations to join our HR team, reporting to the VP of HR. Full-time (8:30 – 17:30) onsite position in the company's offices at Raa'nana. A temporary role for 8 months (for maternity leave replacement) Roles & Responsibilities: Office management and various administrative tasks related to operations, logistics, and facilities (such as handling purchase requests, shipments and deliveries, payments, cars, parking, travel, payments, and more). Plan and execute different HR activities - employee experience, welfare, gifts, happy hours, company events, internal communication, and more. Support HR processes, including new hires onboarding, off-boarding, HR procedures, projects, etc. The position includes managing recruitment processes on the Comeet recruitment system and responsibilities such as CV screening, interviews, screening calls, etc., while ensuring a positive candidate experience. Support employees and visitors with travel arrangements, flights, accommodation, and trip agenda. HR Point of contact to our employees and managers for various employee-related activities. ...
דרוש/ה מזכיר/ה
לחברת אונליין במרכז דרוש/ה מזכירה . משרה מלאה, ידע באופיס וניסיון קודם באדמיניסטרציה . חובה. אנגלית ברמה טובה...
דרוש/ה מזכירה
למוקד טלפוני גדול בנצרת עלית דרוש/ה פקידת קבלה/ מזכירה . ידע בתוכנות האופיס, ניסיון בתפקיד דומה-יתרון. תנאים טובים למתאימים...
פקיד/ה לחברת רכב
לחברת סחר רכב באזור כרמיאל דרוש/ה פקיד/ה עבודת אדמיניסטרציה- הקלדת הזמנות, רכש, טיפול בחיובים , הקלדת נתונים. משרה מלאה, ערבית - יתרון...
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה ביטחונית בפ"ת
אם את/ה מחפש /ת תפקיד אטרקטיבי, בעל משמעות? מקומך איתנו! הצטרפ/י אלינו למחלקת האדמינסטרציה המדהימה ! לחברה בתחום הביטחוני, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה מתחומי האחריות: • ניהול יומני עובדים , מנהלי ביניים ומנהלים בכירים • תיאום ותפעול נסיעות לחו"ל- החל משלב הויזה ועד להכנת תיק טיסה • ניהול ותפעול תהליכי רכש • תפעול חדרי ישיבות • קבלת אורחים • התקשרות עם ספק...
Front Office Manager
an online company in tlv is looking for a front officr manager We're looking for office manager to manage the day-to-day operations of our growing office near in TLV. working hours - 09:00-17:00 Come and join our family- good environment, enjoy great people, Quality & stable working place...
בק אופיס בתחום הלוגיסטיקה למועדון לקוחות מוביל!
למועדון לקוחות מוביל בכפר סבא הירוקה , דרוש /ה בק אופיס בתחום לוגיסטיקה ביצוע מעקב על קבלת הסחורה לפי הזמנות רכש. קליטת תעודות משלוח רכש בזמן אמת. הכנת קבצי ליקוט והנפקה עבור המרלו"ג. עזרה בזיהוי בקליטת הסחורה במרלו"ג. אחריות בנושא קליטה והנפקה של שוברים. מתן שירות למחלקות הסמוכות. מעקב אחר ביצוע ליקוט ושילוח בפועל מהמרלו"ג, מעקב על תעודות הפתוחות וסגירתן. ביצוע שליחויות לאספקות חוסרים. מעקב על משלוחי פדקס ובוקסיט. מעקב מלאים בסאפ....
לחברת קוסמטיקה בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת הזמנות לקוחות
לחברה בינלאומית בתחום הקוסמטיקה דרוש /ה עובד /ת תיאום והנפקת ניירת הזמנות לקוחות בסביבת עבודה דינאמית. משרדי החברה ממוקמים במרכז תל אביב. התפקיד כולל: - תקשורת... עם לקוחות, קבלת הזמנות ותיאום מול מחסן לוגיסטי. - הנפקת ניירת ממערכת SAP B1 - הזמנות, חשבוניות ותעודות משלוח, חיובים וזיכויים. - תיעוד ומעקב אחר מלאי. - מעקב ותיעוד משלוחים פנים-ארציים ומשלוחי יצוא. - עבודה מול המרלו"ג. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. תנאים טובים למתאימים....
ניהול תיקי לקוחות בתחום רכיבי אלקטרוניקה- בחברה מעולה בכפ"ס
לחברה מובילה בתחום הסחר ברכיבי אלקטרוניקה דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות : מתן הצעות מחיר ללקוח ומעקב טיפול בהזמנות לקוח ומעקב דוחות אספקה ניסיון מתחום הרכש/ניהול הזמנות בתחום רכיבי אלקטרוניקה-יתרון גדול שעות עבודה:08:00-17:00 תנאים מצוינים ואפשרויות קידום למתאימים....