משרה מס': 26822
עוזרת אדמיניסטרטיבית לחברה מובילה בתל אביב- משרת אם!
מרכז-גוש דן
תיאור משרה:
לחברת השקעות מובילה בתל אביב דרוש/ה עוזרת אדמיניסטרטיבית במשרת אם. שעות -09:00-15:00
תנאים מצוינים, עבודה באווירה נעימה ומשפחתית,
העבודה כוללת סיוע למחלקות השונות בחברה.
חובה ניסיון קודם באדמיניסטרציה ושליטה בתוכנות הOFFICE .

דרישות משרה:
ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה.
אנגלית ברמה טובה.
יחסי אנוש טובים.

משרות דומות
מנהל /ת מוקד לחברה מעולה בנתניה
למוקד משפחתי המונה כ30 עובדים דרוש/ה מנהל/ת מוקד מנוסה : תחומי אחריות: ביצוע שגרות ניהול במוקד – תדריך בוקר, חלוקת משימות , משובים לנציגים בכירים ועוד... ניהול אישי של צוות עובדים ניהול ושיפור תהליכים במוקד קליטת פעילויות חדשות טיפול בבעיות מורכבות טיפול בבעיות משמעת....
דרוש/ה מזכיר/ה
לחברת אונליין במרכז דרוש/ה מזכירה . משרה מלאה, ידע באופיס וניסיון קודם באדמיניסטרציה . חובה. אנגלית ברמה טובה...
דרוש/ה מזכירה
למוקד טלפוני גדול בנצרת עלית דרוש/ה פקידת קבלה/ מזכירה . ידע בתוכנות האופיס, ניסיון בתפקיד דומה-יתרון. תנאים טובים למתאימים...
פקיד/ה לחברת רכב
לחברת סחר רכב באזור כרמיאל דרוש/ה פקיד/ה עבודת אדמיניסטרציה- הקלדת הזמנות, רכש, טיפול בחיובים , הקלדת נתונים. משרה מלאה, ערבית - יתרון...
Back Office דובר/ת ערבית
לחברה פיננסית מצליחה בהרצליה דרוש/ה Back Office דובר/ת ערבית we are looking for a Professional Back officer to join our Finance team. The purpose of this position is a provision of services in the fields of Marketing, Customer Care, as well as Financial Reporting and Analysis. Responsibilities: • Approving and processing deposits and withdrawals of client funds • Processing internal transfers and credits. • Daily and monthly matching of transactions • Maintain and update daily deposit and withdrawal reports • Carrying out Know Your Client procedure ...
שירות לקוחות בחברה מובילה!
לחברה מעולה דרושים נציגי שירות לקוחות משמרות גמישות שכר גבוה ...
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה ביטחונית בפ"ת
אם את/ה מחפש /ת תפקיד אטרקטיבי, בעל משמעות? מקומך איתנו! הצטרפ/י אלינו למחלקת האדמינסטרציה המדהימה ! לחברה בתחום הביטחוני, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה מתחומי האחריות: • ניהול יומני עובדים , מנהלי ביניים ומנהלים בכירים • תיאום ותפעול נסיעות לחו"ל- החל משלב הויזה ועד להכנת תיק טיסה • ניהול ותפעול תהליכי רכש • תפעול חדרי ישיבות • קבלת אורחים • התקשרות עם ספק...
Front Office Manager
an online company in tlv is looking for a front officr manager We're looking for office manager to manage the day-to-day operations of our growing office near in TLV. working hours - 09:00-17:00 Come and join our family- good environment, enjoy great people, Quality & stable working place...
Compliance & Support agent
for a great online company in tlv Compliance agent is needed · Checking and approving client’s documentation according to AML and KYC procedures · Calling and emailing clients on a daily basis · Receive and direct compliance/ customer support issues to the appropriate resources for investigation and resolution · Chats and Emails · Detecting fraudulent activity Answering incoming calls...