משרה מס': 26822
עוזרת אדמיניסטרטיבית לחברה מובילה בתל אביב- משרת אם!
מרכז-גוש דן
תיאור משרה:
לחברת השקעות מובילה בתל אביב דרוש/ה עוזרת אדמיניסטרטיבית במשרת אם. שעות -09:00-15:00
תנאים מצוינים, עבודה באווירה נעימה ומשפחתית,
העבודה כוללת סיוע למחלקות השונות בחברה.
חובה ניסיון קודם באדמיניסטרציה ושליטה בתוכנות הOFFICE .

דרישות משרה:
ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה.
אנגלית ברמה טובה.
יחסי אנוש טובים.

משרות דומות
Office Manager & HR Operations (Temp Position)
We are looking for an energetic and positive Office Manager & HR Operations to join our HR team, reporting to the VP of HR. Full-time (8:30 – 17:30) onsite position in the company's offices at Raa'nana. A temporary role for 8 months (for maternity leave replacement) Roles & Responsibilities: Office management and various administrative tasks related to operations, logistics, and facilities (such as handling purchase requests, shipments and deliveries, payments, cars, parking, travel, payments, and more). Plan and execute different HR activities - employee experience, welfare, gifts, happy hours, company events, internal communication, and more. Support HR processes, including new hires onboarding, off-boarding, HR procedures, projects, etc. The position includes managing recruitment processes on the Comeet recruitment system and responsibilities such as CV screening, interviews, screening calls, etc., while ensuring a positive candidate experience. Support employees and visitors with travel arrangements, flights, accommodation, and trip agenda. HR Point of contact to our employees and managers for various employee-related activities. ...
ראש צוות מוקד שירות
לחברה וותיקה באווירה משפחתית בנתניה דרוש/ה מנהל/ת צוות - ניהול צוות של 20-25 נציגים (2 צוותים) הובלה ליעדים ניהול שגרות עבודה ביצוע תדריכים ביצוע משובים כפיפות למנהלת המוקד משרה מלאה בימים א' - ה' ...
דרוש/ה מנהל/ת צוות back office דובר/ת ערבית
לחברת פינטק מובילה בהרצליה דרוש/ה מנהל/ת צוות בק אופיס דובר/ת ערבית בעל/ת ניסיון מהתחום או בתפקיד דומה . תנאים מעולים למתאימים. ...
דרושים/ות אנשי/נשות מכירה לחברת פרסום!
לחברה מעולה במרכז עזריאלי דרושים/ות אנשי מכירות לעבודה מול חסרות מובילות במשק הישראלי שעות העבודה- 9:00-16:30 כשקיימת גמישות למשרת הורה עד 15:00/15:30 או משרת סטודנט/ית ל- 4 משמרות בשבוע ממוצע שכר- 10-13...
מנהל /ת מוקד לחברה מעולה בנתניה
למוקד משפחתי המונה כ30 עובדים דרוש/ה מנהל/ת מוקד מנוסה : תחומי אחריות: ביצוע שגרות ניהול במוקד – תדריך בוקר, חלוקת משימות , משובים לנציגים בכירים ועוד... ניהול אישי של צוות עובדים ניהול ושיפור תהליכים במוקד קליטת פעילויות חדשות טיפול בבעיות מורכבות טיפול בבעיות משמעת....
דרוש/ה מזכיר/ה
לחברת אונליין במרכז דרוש/ה מזכירה . משרה מלאה, ידע באופיס וניסיון קודם באדמיניסטרציה . חובה. אנגלית ברמה טובה...
דרוש/ה מזכירה
למוקד טלפוני גדול בנצרת עלית דרוש/ה פקידת קבלה/ מזכירה . ידע בתוכנות האופיס, ניסיון בתפקיד דומה-יתרון. תנאים טובים למתאימים...
פקיד/ה לחברת רכב
לחברת סחר רכב באזור כרמיאל דרוש/ה פקיד/ה עבודת אדמיניסטרציה- הקלדת הזמנות, רכש, טיפול בחיובים , הקלדת נתונים. משרה מלאה, ערבית - יתרון...
Back Office דובר/ת ערבית
לחברה פיננסית מצליחה בהרצליה דרוש/ה Back Office דובר/ת ערבית we are looking for a Professional Back officer to join our Finance team. The purpose of this position is a provision of services in the fields of Marketing, Customer Care, as well as Financial Reporting and Analysis. Responsibilities: • Approving and processing deposits and withdrawals of client funds • Processing internal transfers and credits. • Daily and monthly matching of transactions • Maintain and update daily deposit and withdrawal reports • Carrying out Know Your Client procedure ...