משרה מס': 25827
איש/אשת IT לחברה מובילה בחדרה
חיפה והקריות
משרה היברידית
תיאור משרה:
תפקיד כולל:
- תמיכה טכנית כולל תמיכה בלקוחות.
- עזרה בהגדרת לקוחות ברשת.
- אבחון תקלות.
- תמיכה ב- OFFICE MS.
- תמיכה ב- OUTLOOK.
- תמיכה במכשירים סלולאריים ובציוד קצה.
- עבודה מול מוקדי שירות של ספקי תוכנה וציוד.
- ימי העבודה - ימים א’-ה’ 08:00-17:00 ותורנויות מחוץ לשעות הפעילות, בסבב
תנאי עבודה מעולים למתאימים /ות, אפשרויות קידום ופיתוח ויציבות תעסוקתית.
- התפקיד כולל רכב חברה.

דרישות משרה:
- ניסיון HANDS ON ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה וציוד נלווה.
- ידע בתקשורת.
- עברית ברמת שפת אם.
- אנגלית ברמה טובה

משרות דומות
IT MANAGER
The IT MANAGER is responsible for the entire IT department and optimization of the use of technology to deliver reliable, high performance IT systems and infrastructure. As Global IT MANAGER you will support in the digitization of the business. You will be part of the global leadership team. Oversee IT Operations Design, develop and implements IT strategies and infrastructure. Keep up to date with the most recent technologies and advising on new technological solutions, and their implementation, to meet business and system requirements. Help to identify IT needs and requirements and lead implementation of IT systems Develop and optimize processes (as wells as policies & best practices) and tools required for R&D and corporate operations Manage IT budgets and optimize costs Maintain, support and develop R&D environments for on-premises and cloud Lead and Develop IT department and staff Ensure the company’s IT systems and infrastructure are secure and protected against security risks. Develop, maintain, and test business continuity arrangements, for all IT infrastructure. Ensuring the company complies with licensing and data protection laws. Work to increase user satisfaction Assesses need for new equipment and software Build and maintains relationships with outside vendors ...
DevOps & IT ADMIN
We’re looking for a DevOps & IT admin- works to improve software development and release lifecycle efficiencies by modernizing our processes & workflows and building a robust Continuous Integration/Deployment pipeline. TheDevOps Engineer will guide in organizing, securing, and automating existing product development workflows and must be proficient with agile development processes and best practices. Responsibilities • Enable and enhance developer workflows by developing CI/CD and automation capabilities • Leading the monitoring of the company’s SaaS offering through logs, metrics, traces, and more • Own the process for releasing builds into QA and up to production • Managing pre/post-release code merges • Managing the code branching strategies • Building the bridge between Engineering (Dev & QA) and IT Operations ...
איש/ת HELPDESK לרילוקיישן
לחברה מעולה בתחום הייעוץ העסקי, דרוש/ה איש/ת HELPDESK , משרה מעניינת מאוד , נדרשת נכונות לרילוקיישן לפחות לחצי שנה . ידע וניסיון קודם חובה, ניתן גם ניסיון צבאי. שכר מצוין ותנאים מעולים למתאימים....
איש/ת helpdesk
לחברת אונליין מעולה דרוש/ה איש הלפדסק מנוסה, ניסיון והבנה בתחום המוקדים בטלפוניים - יתרון גדול. ניסיון וידע בשרתי וינדוס ומערכות הפעלה, מייל, טלפוניה. ...
למפעל מוביל בדרום דרוש/ה איש IT
- תמיכה טכנית כולל תמיכה בלקוחות - פתרון בעיות בעמדות עבודה ובטלפונים ניידים - עזרה בהגדרת לקוחות ברשת - אבחון תקלות - תמיכה ב OFFICE – MS - תמיכה ב OUTLOOK - תמיכה במכשירים סלולאריים ובציוד קצה עבודה מול מוקדי שירות של ספקי תוכנה וציוד תנאים מעולים + ארוחות ורכב צמוד...
Technical Support Tier 3
Tier 3 Technical Support is our expert-level support team, responsible for handling a variety of our customers’ most complex technical issues. It is the highest technical authority, and escalation point, and comprises a select team of individuals who maintain a close, up-to-date, expertise in Elementor’s technology, tools, infrastructure, code, and design. The Tier 3 Technical Support Agent is highly skilled and proficient with different front & back-end technologies and is able to perform an in-depth analysis of complex and diverse technical issues and communicate the process in a clear and concise manner, in English....
איש/אשת תמיכה דובר/ערבית
לחברת תוכנה ופיתוח בינלאומית מובילה, דרוש/ה איש תמיכה בענן דובר/ת ערבית שפת אם. משרה גמישה, תנאים מעולים, עבודה בסביבה מהממת. The T2 agent is Elementor’s first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues. The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools....
איש/ת HELP DESK
לחברת אונליין מובילה במרכז תל אביב דרוש/ה HELP DESK. התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי למאות משתמשים בנושא, מערכות הפעלה, office, Email, מדפסות, טלפוניה, תקלות תוכנה וחומרה ועוד. נדרשות שנתיים ניסיון. ...
sales account manager b2b
for a succseful company - sales account manager is needed Secure short and long-term profitable sales through proactive business development based on fundamental understanding of the customers’ business, operations and objectives. Actively manage internal resources to deliver efficient and effective end to end solutions allowing seamless transition from sales to operations hybrid job- one day at the office ...